Nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Shirley & Matthijs - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Shirley & Matthijs - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes...

Blijf op de hoogte en volg Shirley & Matthijs

30 December 2013 | Nederland, Arnhem

Nou het is bijna zover, we vertrekken bijna! Nu nog alles aan het inpakken en de laatste dingetjes aan het regelen.. Jeetje wat komt er veel kijken bij zo'n reis! Hopelijk kunnen we ook nog even relaxen, tussen alle drukte door! Ons volgende verslag komt vanuit het warme Australië (na onze vliegreis van 2 dagen...) :)

• 30 December 2013 - 18:56

Wendelien:

lieve Matthijs en Shirley,
    Volgens mij zijn jullie er helemaal klaar voor!! De grote reis kan beginnen en volgens mij ben ik net zo zenuwachtig als jullie. Ik vind het heerlijk voor jullie maar ook wel een beetje spannend........ Ik hoop dat jullie een heerlijke tijd gaan krijgen waar jullie met elkaar met een goed gevoel op terug gaan kijken. Ik weet eigenlijk wel zeker dat jullie gewoon heerlijk gaan genieten van alles wat op jullie pad gaat komen en natuurlijk ook van elkaar!!!
    Dag lieverds, een hele goede reis toegewenst (de huilscene komt nog op Schiphol). dikke zoen van Wendelien

• 30 December 2013 - 20:28

Alex En Britt:

Spannend hoor :) We zijn echt benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen!

Liefs,

Alex en Britt

• 31 December 2013 - 10:11

Anne:

Ooeeh spannend!
    Geniet Geniet en Geniet!!
    Heel veel plezier enne, Geniet! ;)

Liefs Anne

• 31 December 2013 - 11:06

Leo En Lidy:

Hallo Shirley en Matthijs, Allereerst een goed uiteinde en een gezond en voorspoedig 2014. Wij wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier toe. Dat gaat jullie helemaal lukken!! Lieve groetjes Leo en Lidy

• 31 December 2013 - 14:30

Marissa:

Ik verheug me al op jullie reis verhalen!!
    Voor nu nog even het oude jaar weg knallen en dan voor jullie op naar een avontuurlijk en reislustig 2014!!

• 31 December 2013 - 15:41

Gemke :

Heel veel plezier!! :-D Goede reis, ben benieuwd naar jullie verhalen!
    Liefs,
    Gemke

• 01 Januari 2014 - 11:09

Alien Meesters:

Lieve Matthijs en Shirley,

Gaat het eindellijk gebeuren!
    En de beste wensen voor dit bijzondere jaar voor jullie.Ik ga jullie volgen en met Wendelien over jullie belevenissen kletsen.
    Wat een leuke foto trouwens van jullie samen.
    Doe je regenpak aan op schiphol want je weet hoe ze zijn.
    Met de katten komt het wel goed die zijn zo flexibel.
    Nou leuk stel zet hem op en heel veel plezier en mooie ervaringen.
    Alle goeds en liefs van Alien

• 02 Januari 2014 - 20:43

Fey & Jip & Mees:

Hey helden,

Nu zitten jullie dus nog steeds in het vliegtuig, pfff.
    Wij missen jullie natuurlijk wel al een beetje, maar zitten met zn drietjes knus bij de verwarming ;)
    En ben nu al benieuwd naar al jullie belevenissen!

kusjes, Jip & Mees & Fey

• 03 Januari 2014 - 11:26

Wendelien:

Ondertussen zitten jullie veilig en wel op jullie "overstapadres", een bakje op de luchthaven van Taipei ! Je mailde net dat het er zo koud is van de airco Shirley, nou bereid je maar voor op wat lekkere warmte in Australië: het schijnt er 40-45 graden te zijn! Stiekem ben ik natuurlijk een beetje jaloers want hier is het grauw en grijs en regenachtig, brrrrrrr.
    Nog even een klein vluchtje en dan zijn jullie op jullie eerste bestemming! En dan lekker bijslapen op het strand, geluksvogels!

dikke zoen Wendelien

P.S.1 Fey wat zal Shirley blij zijn om te horen dat het met de poesjes goed gaat, het zijn haar hartelapjes!!
    P.S. 2 Het afscheid was heel ontspannen en zelfs zonder tranen! Dus de regenjassen waren niet nodig, ha ha! Iedereen was wel zenuwachtig maar we hebben heel gezellig nog even koffie gedronken en gekletst! En daarna heeeeeeeeel lang gezwaaid, net zo lang totdat we ze niet meer konden zien!